پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
لینک های ردیابی و لینک های ردیابی جدید چیست؟
نوشته شده در چهار شنبه 28 تير 1402
بازدید : 179
نویسنده : jaber36



Follow Link و New Follow Link چیست؟ این سوالی است که بسیاری از وب مسترها، حتی حرفه ای ها، دارند و ایده هایی در مورد داده هایی که در اینترنت پیدا کرده اند پیدا کرده اند و نقطه گیج کننده مشکل را برای آنها حل کرده اند. و من صحبت خواهم کرد. قبل از تو با من بمان

لینک چیست؟

پیوند به پیوند دادن صفحات داخلی و خارجی اشاره دارد که به آنها پیوند نیز گفته می شود. عملکرد پیوندها، همانطور که از نام آن پیداست، پیوند دادن صفحات داخلی است که مخاطب را به موضوعات مرتبط مرتبط یا مرتبط می کند. اهمیت لینک های داخلی و لینک های خارجی بسیار بالاست و موتورهای جستجو توجه زیادی به آن ها دارند. اهمیت این لینک ها، به ویژه آنهایی که خارج از وب سایت ها قرار می گیرند، اعتبار زیادی به وب سایت ها می بخشد.

خب، این لینک‌ها یک ویژگی دارند که یکی از زبان‌های HTML می‌تواند آن را REL، که مخفف رابطه است، به معنای نوع رابطه و وابستگی است.

چندین نوع REL در زبان برنامه نویسی وب Lynx وجود دارد که یکی از آنها FOLLOW و دیگری NO FOLLOW است و من قصد دارم این دو را به طور کامل برای شما توضیح دهم.

لینک را دنبال کنید

همانطور که از نام آن پیداست، به معنای قابل پیوند یا جستجو است، اکثر ما نوع حلقه را در موتورهای جستجو تعریف می کنیم، که اطلاعاتی در مورد رابطه ما با صفحه پیوند داده شده به ما می دهد، اگر پست در وب سایت شما از حلقه پیروی کند، این مفهوم درست است. صفحاتی که در سایت ما لینک شده اند اعتبار داده می شوند زیرا آن صفحه به ما لینک شده است و ما به صفحه هدف اعتبار می دهیم. آنها از ردیابی REL استفاده می کنند و در صورت ارائه لینک از وب سایت خود به دیگران، حتی اگر صفحه مورد نظر دارای لینک باشد، این لینک را به no-follow اضافه می کنند. من شخصا نظری در این مورد ندارم، اما من خودم در موقعیت های غیر مرتبط از ردیابی rel استفاده می کنم مانند ویکی پدیا

در اینجا سه ​​نمونه از لینک های فالو آورده شده است که اگر لینک را به این صورت تعریف کنیم لینک ما فالو محسوب می شود

حاشیه ها

متن های اولیه

متن Gämi

لینک فالو وجود ندارد

خب همانطور که در بالا گفتم لینک های فالو لینک هایی هستند که به صفحات غیر مرتبط هدایت می شوند، این نوع لینک برای سایت هایی استفاده می شود که وابستگی شما به آن صفحه کم است و تاکید می کنید که از سایت خود اعتبار دارید نباید به این صفحه برسد. اما تعریف اصلی این دسته پیوند این است که صفحه هدف هیچ ارتباطی با سایت شما ندارد و طبیعتاً موتورهای جستجو از لیست خارج می شوند.این آیتم وابسته اعتباری را منتقل نمی کند.

انکر متن

اتصالات دوفولوف

همانطور که همه دیدیم لینک های Dofoll در برخی از مقالات ذکر شده است به نظر من این دسته از لینک ها تعریف مشخصی ندارند و بهترین مثالی که می توان در این نوع ارتباطات به کار برد نشان دادن فروشنده است. باید خیار سبز و تعریف منطقی به ما بفروشه هیچ ربطی نداره جالبه بدونید اگه لینک لنگر در تگ تعریف کنیم و از rel=nofollow استفاده کنیم لینک -فالو نمیشه ولی اگر rel تعریف نشده یا عباراتی مانند Dofollow یا follov، پیوند یک دنباله تصادفی است و برای موتورهای جستجو، این سه لیست مترادف هستند.

(rel=noreferrer noopener)

گاهی اوقات در کدهای وردپرس و تگ های HTML دیده اید که rel در تگی به نام noopener تعریف شده است. این rel هیچ رابطه ای شبیه به سئو یا nofollow rel ندارد و می توان گفت با کلیک روی لینک این هدف مشخص می شود. شما از ویژگی new tab یا blank_ استفاده نکرده اید و گاهی اوقات عنوان rel=”noreferrer” در وردپرس دیده می شود که برای افزایش امنیت کاربر استفاده می شود و با دستور زیر نشان داده می شود. مثال زیر را در نظر بگیرید.

Ankertext

دستور این تگ این است. لینک مثال ما به یک سایت Nofollow پیوند داده شده است و زمانی که کاربر روی این لینک کلیک کند، در یک تب جدید باز می شود. حال اگر هدف نصب نشده باشد، گزینه Noopener خواهد بود. پس از اضافه شدن خروجی به این کد، Noopener کار نمی کند. هیچ ویژگی SEO یا صفحه پیوند ندارد و فقط یک دستور است که نحوه واکنش پیوند را پس از کلیک کردن مشخص می کند. هر جفت نشان دهنده یک ارتباط و یک پاسخ است. rel استفاده می شود اما rel یک دستور do not follow یا follow است که به جستجوگرهای گوگل می دهید و به بینگ می دهید و این قابلیت برای کاربر و مخاطب شماست.

در این مقاله می خواهم شما را با دو موضوع مهم آشنا کنم: دنبال کردن و دنبال نکنید، امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

ادامه پست: https://blogten.ir/link-foll-nofoll/




بیوگرافی حسین سلیمانی بازیگر و همسرش
نوشته شده در شنبه 17 تير 1402
بازدید : 181
نویسنده : jaber36

بیوگرافی حسین سلیمانی بازیگر و همسرش را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و اینستاگرام + آیا او با زنده یاد علی سلیمانی نسبت دارد را در این بخش از مجله جوان ایرانی بخوانید با ما همراه باشید.

بیوگرافی حسین سلیمانی بازیگر و همسرش
حسین سلیمانی متولد 30 شهریور 1363 در تهران، بازیگر است وی دانشجوی انصرافی رشته شیمی است، دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده و در کنکور رتبه 26 آورده بود،

بیوگرافی حسینی سلیمانی بازیگر

حسین چگونه بازیگر شد؟
وقتی تنها 14 ساله داشت با فیلم مهر مادری وارد عرصه بازیگری شد، در مورد نحوی انتخاب خود برای این فیلم می گوید : مثل همه خردسالانی که علاقمند به بازی در آن فیلم بودند تست دادم و از بین سه هزار داوطلب قرعه به نام من درآمد و توانستم با همراهی و راهنمایی های کمال تبریزی و فاطمه معتمدآریا کاراکترم را آن طور که کارگردان می خواست بازی کنم.

من کارم را با تلویزیون شروع کردم و مدیون تلویزیون هستم ، قبل از اتمام درسم و ورود به دانشگاه بیش از ۵۰ کار سینمایی و سریال بازی کردم و نقش هایی که ایفا کردم در ژانرهای مختلف ام اس کمدی پلیسی اجتماعی بوده است که مورد توجه مخاطبین و بینندگان قرار گرفته است

بیوگرافی حسینی سلیمانی بازیگرجوان ایرانی (irjavan.com)

مجموعه آثار هنری
وی تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون نهنگ عنبر یک ، دربست ، هاری ، تاول ، رد کارپت ، فراری، مارمولک ، پایان خدمت …و سریال رهایی ، همسایه ها ، چرخ و فلک ، آقا و خانم سنگی ، شاهگوش و پنج کیلومتر تا بهشت ….ایفای نقش کرده است

او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردان، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه ,و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد.

بیوگرافی حسینی سلیمانی بازیگر

ازدواج و همسر
وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

نسبت فامیلی با زنده یاد علی سلیمانی
بسیازی از رسانه ها از این دو به عنوان برادر اد کرده اند همانطو که ایشان در صفحه رسمی خود بیان در پی درگذشت علی بیان داشته است خداحافظ براد چه جاها که باهم نرفتیم.

بیوگرافی حسین سلیمانی

اینستاگرام حسین سلیمانی بازیگر
شما نیز می توانید برای دنبال کردن حسین سلیمانی در اینستاگرام از طریق آیدی hosseinsoleimaniدنبال کنید.

https://irjavan.com/%d8%a8%db%8c%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%da%af%d8%b1/




آهنگ جدید مهراد جم به نام تو دلم انبار باروته
نوشته شده در پنج شنبه 8 تير 1402
بازدید : 183
نویسنده : jaber36

متن آهنگ تو دلم انبار باروته مهراد جم


آسمون بی تو نداره نور …♪
خونمون تاریک: و سوت و کور …♪
من پی تو تو تو: تو مال اون
شد یه ضدحال: این عشقمون …♪
تو دلم انبار :باروته
هرجا نگاه: میکنم دوده …♪

 آهنگ جدید مهراد جم به نام تو دلم انبار باروته