توزیع بن کارت برای خرید لبنیات قوت گرفت | چه کسانی مشمول می‌شوند؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 623
نویسنده : jaber36

مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: احتمال دارد دولت برای حمایت از دهک های پایین و اقشار آسیب پذیر جامعه بن کارتی توزیع کند تا این افراد بتوانند فرآورده های لبنی را بعد از حذف ارز کالاهای اساسی خریداری کنند اما هنوز صحبت و قرادادی منعقد نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، عبدالله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران امروز در حاشیه گردهمایی سراسری شورای اسلامی کار این مجموعه گفت: با حذف ارز 4200 تومانی قیمت شیرخام افزایش یابد که این ماده اولیه 60تا70 درصد هزینه های تولید فرآورده های لبنی را تشکیل می دهد. با افزایش قیمت شیرخام پیش بینی می شود که قیمت محصولات لبنی نیز افزایش یابد.

وی افزود: دولت برای آسیب نزدن به مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تمهیداتی را در نظر گرفته است تا اقشارپذیر، امکان تداوم مصرف محصولات لبنی را داشته باشند و تولیدکنندگان نیز از طریق دریافت مشوق های صادراتی  بتوانند مازاد مصرف را به بازار ههای خارجی صادر کنند.

مدیرعامل صنایع شیر ایران ادامه داد: گرانی لبنیات به طور قطعی روی سرانه مصرف این محصولات اثر می گذارد که دولت رای رفع مشکل طرح هایی مانند توزیع شیر در مدارس و کارت توزیع لبنیات، نیاز اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه را تامین کند.

 

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: