آیا در ایران معافیت مالیاتی صادرات مواد خام لغو خواهد شد؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 320
نویسنده : jaber36

رئیس کمیسیون صنایع اتقا بازرگنی: رویکرد دولت سیزدهم در بخش صادرات مثبت و خوب است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، علیرضا کلاهی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد با توجه به ابلاغ قانون لغو معافیت مالیاتی صادرات مواد خام و نیمه خام، سالانه 10تا15 میلیارد دلار درآمد برای دولت از این بخش حاصل خواهد شد.

وی در ادامه افزود:اکنون برای بررسی بیشتر عملکرد دولت سیزدهم در بخش صادرات کمی زود است اما رویکردی که دارند مثبت است.

قانون لغو معافیت مالی صادرات مواد اولیه خام و نیمه خام در کشور ابلاغ و در دستور کار قرار گرفته، این در حالی است که شاهد هستیم که برخی مواد از جمله شمش فولاد، مس، متانول و اوره از فهرست این مواد خارج شده اند

شمش فولاد و شمش مس مواد اولیه خام محسوب می شود و از متانول و اوره نیز می توان محصولات با ارزش افزوده بیشتری تولید کرد و مواد نیمه خام هستند اما با کمال تعجب از فهرست لغو مالیا حذف شده اند.

اگر این قانون به طور کامل اجرایی شود واز همه صادرکنندگان مواد اولیه خام و نیمه خام، مالیات اخذ شود، سالانه 10تا15 میلیارد دلار درآمد برای دولت از این بخش حاصل خواهد شد. می توان این درآمد قابل توجه را در صندوق توسعه صنعتی و توسعه صادراتی واریز کرده واز محل آن به توسعه بخش تولید و توسعه صادرات کشور کمک قابل توچهی کرد.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: