آهنگ جدید میلاد بابایی به نام «مگه من مردم»
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهنگ جدید میلاد بابایی به نام «مگه من مردم»
نوشته شده در چهار شنبه 27 ارديبهشت 1402
بازدید : 203
نویسنده : jaber36

متن آهنگ میلاد بابایی مگه من مردم

همه جا پشت سرم حرف زدی

کاری کردی سنگ روی یخ شم

ولی عشق اینجا چیزا حالیش نیست

اگه برگردی تورو میبخشم

شنیدم که این روزا دلتنگی

اشک از نگاه تو آروم میچکه

هنوزم میتونی روم حساب کنی

عشق این حرفا حالیش نمیشه که

مگه من مُردم که چشمای قشنگ تو ابری شه؟

قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه

مگه من مُردم که چشمای قشنگ تو ابری شه

قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه

اگه برگردی میخشم تورو

خیلی عاشق تر از اونم که

بهت بگم برو

من به روت نمیارم با من چی کارا کردی

مث روز اولم با تو اگه برگردی

مگه من مُردم که چشمای قشنگ تو ابری شه؟

قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه

مگه من مُردم که چشمای قشنگ تو ابری شه

قلب من خونته هیچ کجا خونه ی آدم نمیشه

 

https://musicdel.ir/single-tracks/143358/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: